Sulky/rockard

S

Spirelli

Vad kör ni era shettisar med? Ska ev börja tävla så småningom. Har ni bilder eller länkar till webb-shopar? Tacksam för alla tips innan man går och investerar.

Sv: Sulky/rockard

Jag kör meden bullet (tror jag) rockard. Köpte min lite skräpig och knallorange som stått på nåns gård så jag vet inte vart du akn få tag på nya...

Läser visst som en kratta idag och ändå har jag nya terminalglasögon :o . Läste inte överskriften utan bara ditt inlägg så jag missade att du bara ville veta vilken sulky/rockard man körde med...
//marti

Till vardags har jag den lättare Börjesrockarden. Den är lätt och smidig men en nackdel är att den inte har fjädring. Otroligt slitstark är den oxå.

Till "fest" eller när vi ska ut på guppigare äventyr så har jag en Bullet. Den är lite tyngre men oh så bekväm att åka i. Köpte min från Stall Berg.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Lavinia
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 879
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka