*Suck* :'(

Sv: *Suck* :'(

_Mimmii_ skrev:
Ja, men det är så svårt när veterinärerna inte kan komma på vad det är som kan vara fel.. Men nu lutar det mest åt någon allergi av något slag, skulle jag tro. Men håller tummarna för att dom hittar vad som är fel nu nästa vecka :) :) Pålle är så pigg och trött på att skritta nu ju :D

Mimmi, du kan ju skicka in ett DNA- analys, dem på alternativhälsa är jätteduktiga, de gav min ena ponny en naturmedicin, så att hon blev frisk:smirk: .....Vetrinären fixade inte henne heller, togs en massa prover på henne och olika mediciner sattes in, men inget hjälpte...:confused:

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 524
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 959
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka