Alltså, jag blir så trött. Såg på Plus nu om hästar som säljs sjuka och som inte håller för ridning. Föredetta landslagsryttare är hon tydligen männskan också och verkar inte ha någon som helst känsla för hästarnas väl. Sen dessutom när männskan verkar ha uppgjort med veterinären om att släppa igenom hästarna oavsett problem känns bara så fel.
Det går verkligen inte att lita på någon.
Nu vet jag ju att man alltid ska ha en egen veterinär och alltid vara med på besiktningar osv.
Men ändå, har inte folk någon som helst moral längre, bara pengar det handlar om och struntar fullkomligt i hur hästens och den nya ägarens framtid blir.
Usch, blir så upprörd bara. Glad att jag inte letar häst i nuläget utan har den som jag har. Bara lurendrejerier hela tiden.
Det går verkligen inte att lita på någon.
Nu vet jag ju att man alltid ska ha en egen veterinär och alltid vara med på besiktningar osv.
Men ändå, har inte folk någon som helst moral längre, bara pengar det handlar om och struntar fullkomligt i hur hästens och den nya ägarens framtid blir.
Usch, blir så upprörd bara. Glad att jag inte letar häst i nuläget utan har den som jag har. Bara lurendrejerier hela tiden.