Stuterilista?

M

Moppe

Finns det någon form av lista på alla stuterier runt om i vårt avlånga land. Jag letar efter ett telenummer till ett stuteri men kan inte för mitt liv hitta det. Var ska man leta om man har stuterinamnet. :confused:

På ponnyavelsförbundets sida finns alla "godkända" ponnystuterier. På vissa avelsföreningar har de uppfödarlistor till uppfödare både registrerade stuterier och "privata".
(Jag vet inte vilken ras det är du söker efter...).

Jag vet faktiskt inte heller vilken ras det är. Låter kanske konstigt men jag blev ombedd att ringa till ett stuteri av en helt annan anledning än att leta häst.
Ska kolla på sidan du uppgav.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Jeps
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka