Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur risktagande är barnen?
glt
Igår när jag kom hem så såg jag att min svägerskas barn, 2 och 4 år gamla, hoppade på vår studsmatta. Själv stod hon nere i trädgårdslandet med min svärmor och pratade...Trädgårdslandet ligger så till att hon INTE hade översyn över sina barn...
Jag personligen skulle aldrig lämna så små barn ensamma, dessutom bor vi på en bondgård så vad är det som säger att inte de små barnen klättrar ner från studsmattan och bestämmer sig för att ta en titt på gårdens alla maskiner.
Igår när jag kom hem så såg jag att min svägerskas barn, 2 och 4 år gamla, hoppade på vår studsmatta. Själv stod hon nere i trädgårdslandet med min svärmor och pratade...Trädgårdslandet ligger så till att hon INTE hade översyn över sina barn...
Jag personligen skulle aldrig lämna så små barn ensamma, dessutom bor vi på en bondgård så vad är det som säger att inte de små barnen klättrar ner från studsmattan och bestämmer sig för att ta en titt på gårdens alla maskiner.
en meter, ner på gräs. Han slår sig. Kanske ordentligt. Inte värre än så.
brott kan inte uteslutans, men för det mesta kväver det lite mer fart och höjd än en två-åring kan åstadkomma.
Det sannolikaste är att allt går bra, bland de osannolika senariona är att hans slår sig de troligaste.
och skulle alla osanolikheter slå till är ett armbrott inte hela världen.
glt
Skulle ni lämna en tvååring och en fyraåring själva utan tillsyn på en stor studsmatta?
om tvåring har impulser att slänga sig ut med huvudet före och inte en gnutta genetisk självbervarelsedrift.....
då är det nog bäst att åka till BUP.
om tvåring har impulser att slänga sig ut med huvudet före och inte en gnutta genetisk självbervarelsedrift.....
då är det nog bäst att åka till BUP.
I värsta fall slår man sig ordentligt och bryter ett ben eller så. För det allra mest händer inte det.
glt