Reykur

Trådstartare
Försökte sy ett par studpants till Rustie.
Dock flög något fanskap i min symaskin eller nått för den stendog.
Löparbrallor för jyckar vet jag att Sol har..
Kan man använda typ ett par pyttesmå bebiskalsonger och trosskydd och klippa hål för svansen tror ni? :D
Jag ska bo borta över utställningen i uppsala och det vore ju oturligt om han skulle börja stirla när vi är hos någon annan så han ska få ha för säkerhets skull. Det rör sig ju bara om en kort stund på kvällen, sedan får han vara instängd i badrummet med Oscar över natten så inga olyckor händer :p

Sv: Studpants

Det borde väl funka? Bara resåren är tillräckligt tight så dom sitter kvar. Eller kanske en babyblå rosett runt magen kan göra susen :D

Hmm, om man köper de minsta man hittar så borde det ju fungera.. Kanske behöver man sy in dem lite, men han är rätt grov och maskulin i typen.
Jag satsar på ett par Spiderman kallingar tror jag :angel:

jo döskallar vore coolt! Han har ju faktiskt sin apcoola bädd
(Oscar modellar)
bilder801.jpg

Och jag håller även på med ett nytt svart7vitt burskynke med döskalletema :D

Jag har köpt ett tikskydd, minsta storleken åt min balineshane. Den funkar jättebra och man kan ju även justera "midjemåttet" med kardborrebandet. I den kan man lägga en binda av grövre modell som man klipper i tre delar (annars är den för stor). Hålet för svansen är även så stort att han kan bajsa trots att han har detta på dig.

Satt och funderade på vad du menade med att Oscar modellar, men nu såg jag ett litet blått ansikte i bädden. Så söt!!! :love: :love:

Det bör väl funka med bebiskalsonger så länge de verkligen sitter åt. Sedan är det väl bara att hoppas på att klistret på trosskydden räcker till när de leker. Fördelen med tikskydd är ju att de har små fickor för skydden så de sitter där de sitter.

Jag köpte ett par löparbrallor för hund men de var för små för min biff så jag sålde dem vidare.
Får testa att köpa en storlek större..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka