studiecirkel

L

Lisa_

i kaninhoppning ska jag och en kompis ha. Låter kanske lite fjantigt men fler i stallet är intresserade och vi får ju poäng också, eller nåt :)
Jo, vi ska bygga ihnder en gång, en gång prat, en gång träning och sista gången ska vi hoppa på hästens dag i stallet.
Vad kan man ha den gången då vi ska prata? vi har kommit på litegranna, men det räcker inte. Nån som har något tips? Vore snällt om nån kunde komma med nåt iaf :)

Vilka regler som gäller som t.ex inte sparka eller jaga på kaninen med fötterna, många som gör :mad: eller dra dom i kopplet när dom lägger sig ner...

Jag va på kurs med sthlm KH för länge sen å den va på en dag, avslut med en bana, min kanin hoppade på 9 sekunder :D va snabbare än dom kaninerna som tävlade elit :D

Jo sånt hade vi tänkt på.
Har du nåt annat? vi tackar o bockar för alla förslag :)

Jag har skrivit en hel uppsatts om kaninhoppning och regler =) Inte så lång, men rätt mkt tips och grejer enligt mig. Har du msn? Kan skicka den däröver =)

Sv: studiecirkel

Å det låter jättekul ju!
Ni är händelsevis inte i Stockholm? :angel:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 800
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 589
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 173
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar