Struppipning ?

A

asjak

Ni som vet hur allvarligt är struppipning ? Hästen ifråga är opererad för ett halvår sen och har inga besvär idag. Brukar det återkomma? han är bara 4 år.
Tacksam för svar :) / kajsa

Sv: Struppipning ?

Ni som vet hur allvarligt är struppipning ? Hästen ifråga är opererad för ett halvår sen och har inga besvär idag. Brukar det återkomma? han är bara 4 år.
Tacksam för svar / kajsa

Sv: Struppipning ?

Så vitt jag vet är det så att en lyckad operation ger en häst utan symptom som kan leva livet som vanligt. Själv har jag en som belv opererad två gånger eftersom den första inte gick bra (några månader emellan) det är nu tre år sen och hon har inga symptom utom att hon inte kan gnägga utan mer väser. Jag köpte hästen efter att den blev opererad så jag vet inte hur allt gick till.

Liknande trådar

Hästvård Hejsan Vårt stall har provtagit två hästar för EHV-1 då de haft neurologiska besvär. Vi får troligen provsvaren imorgon. Min häst som är...
Svar
3
· Visningar
479
Senast: Anonym456
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 996
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 583
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 050
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka