V
vendelay
Lånade ut min pojk för ca två månader sedan till en tjej som verkade hur trevlig som helst. De skulle betala in pengar för hans försäkring den första varje månaden, men förra månaden blev det försenat nio dagar. Låt gå för den gången tänkte jag då - nu igår när jag skulle ta ut pengar att betala handpenningen på barnvagnen vi beställt så ser jag att hon inte har betalat in hans försäkring!! Lånade ut hästen för att jag ska ha barn i september.
Hon svarar inte i telefonen och har inte ringt upp heller. Har provat en million gånger känns det som. Gah jag blir så less!
Hon bryter kontraktet när hon gör såhär, jag har dock ingen erfarenhet om hur jag ska gå vidare med detta. Någon med erfarenhet utav sånt här?
Vill verkligen inte bli stående med en häst nu, men verkar nästan som det kommer bli så..
Tack på förhand
Vendelay
Hon svarar inte i telefonen och har inte ringt upp heller. Har provat en million gånger känns det som. Gah jag blir så less!
Hon bryter kontraktet när hon gör såhär, jag har dock ingen erfarenhet om hur jag ska gå vidare med detta. Någon med erfarenhet utav sånt här?
Vill verkligen inte bli stående med en häst nu, men verkar nästan som det kommer bli så..
Tack på förhand
Vendelay