Strosa i Lund?

KesoNeso

Trådstartare
Vart man ska söka sig ifall man vill strosa rundor i Lund och bara vara?
Någon typ av gågata, gärna om det finns nåt fik där man trots vintern kan sitta ute o ta en glögg eller kaffe (vi ska ha hunden med oss, så vi kan ju inte gå in nånstans).
Alla tips mottages tacksamt :)

Någon typ av gågata, gärna om det finns nåt fik där man trots vintern kan sitta ute o ta en glögg eller kaffe (vi ska ha hunden med oss, så vi kan ju inte gå in nånstans).
Ni får gå in på espressohouse. Men inne i stan runt mårtenstorget o stortorget, lilla fiskaregatan och klostergatan är väl de relevanta gatorna

Utöver ovan tycker jag mycket om området kring Lundagård med domkyrkan, kungshuset, unversitetsbyggnaden, akademiska föreningen och Kulturen. Precis norr om Stortorget och Mårtenstorget :)

Super!
Tack ska ni ha, då vet vi lite mer vart vi ska söka oss. Vi kommer med tåg så det kan ju inte bli bättre

Super!
Tack ska ni ha, då vet vi lite mer vart vi ska söka oss. Vi kommer med tåg så det kan ju inte bli bättre
Då är det trevligt att gå från Lilla Fiskaregatan in mot stan. Det ligger ett Espressohouse vid stor torget ungefär som är mysigare än de 2 vid stationen.
Jag antar att du får ha med hund in där - för det får man på de två andra.

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 097
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: MJLee
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve