Jag har gått första året på Strömsholm nu... Ska tyvärr inte fortsätta på andra, eftersom dom ändrade intagningsreglerna till högskolan, vilket resulterade i att jag inte kan bli veterinär om jag fortsätter.. Så det bli nv här hemma istället
Men du kommer nog få höra en hel del om Marwe-Ida
Jag kommer nog dyka upp en del någno helg då och då också, ska du se... Och rsg07 är världsbäst, bara så du vet
Jag har trivts jättebra! Självklart är det jobbigt ibland, men någon gång måste man flytta hemifrån, och man kan vara ledsen för att en träning har gått dåligt på hemmaplan också.
Hela första terminen är ridningen SÅ grunderna. Hoppningen är max 70cm (studs, studs och åter studs) och dressyren är sitsträning rakt igenom. Inte det roligaste, men jävlar vilka resultat det har gett!
Vet inte riktigt vad jag ska säga, finns så otroligt mycket att berätta om Smr/Rsg, men jag har utvecklats något enormt det här året iallfall. I ridningen, hästtänket och inte minst som person. Jag har fått vänner för livet - vet att det låter klychigt men de känner mig utan och innan, och jag dom. Har växt jättemycket (på bredden också, dessvärre
), och jag ångrar verkligen
inte att jag gick där, även om det är jobbigt ibland.
Vart ska du bo? Lilla eller stora? (lilla ås är bäst
)
Du kan fråga precis vad som helst, jag svarar så gärna