strömsholm

Sv: strömsholm

Idasagare skrev:
hrm vet inte om det är det rätta uttrycket. Lägre hinderhöjd än normalt. Underlaget blev ju sämre och sämre (fast de flyttade på hindrerna några meter innan **) och det var snarare så att om man hade tur och fick avstamp där marken höll så gick det bra. Nollorna var väl rel i början om jag inte minns fel. Flera hästar fastnade i avstampet och "föll igenom" hindren. Inte kul att se. :crazy:

jag såg tyvärr inte förutsättningarna de hade utan följde bara resultatet på equipe.nu....:angel:

regnade det mkt på strömsholm eller hade det gjort det innan tävlingen? hos oss har det varit uppehåll hela helgen....:angel:

det var jättefint väder under tävlingarna, men det var blött i marken sen de senaste veckornas regn

okej:)

hur stor är truppen till ypäjä? har du koll på det princefair??:crazy:

i det mailet som jag fick stod det att det var 6 juniorer och 4 ponnyer som skulle få åka, men det kanske är fler, fanns en lista med reserver åxå
sen blir det väl ett gäng YR i den **, men det har jag ingen koll på

Här kommer de två bilderna
Den första var precis innan stoppet:
100_1873.jpg

och den andra när ni nästan är klara med banken:
100_1874.jpg

Ursäkta storleken...

Shudde skrev:
Om du menar sofia B-berg så stack hennes häst på väg "hem" och drog förbi alla hinder. Såg otäckt ut, men gick tydligen bra.

Gick tydlige bara att rida två hinder ordentligt... Och i nedförsbacken efter banken så stack h*n. Tur att det gick att undvika hindren iaf, i den farten skulle det inte vara så bra att komma fel på dem...

*kl*

Jag inte bara red, jag lekte även fotograf under helgen, och lyckades faktiskt fånga Idasagares dotter på bild i terrängen, och Gaby_Ossis Molinna i dressyren :D bilderna kommer så fort jag fått in dem i en dator...

Wiiee :D
jag tror vi gick ( efter lite mer än hälften) innan du kom, så jag har nog inget foto på dig... annars fotade jag alla som red förbi på banken när vi satt där!

PrinceFair skrev:
*kl*

Jag inte bara red, jag lekte även fotograf under helgen, och lyckades faktiskt fånga Idasagares dotter på bild i terrängen, och Gaby_Ossis Molinna i dressyren :D bilderna kommer så fort jag fått in dem i en dator...

vi väntar :)

Ja (jag blev själv lite förvånad...) men det var tyvärr tack vare att du fick ett stopp, annars hade min kamera nog inte hunnit med två bilder.

kan du inte lägga upp alla bilder du tog från banken?? det verkade vara ett svårt hinder, skulle va kul att se hur folk hoppa det..

Va roligt att det gick så bra för er i Strömsholm!
Såg listan på ekipagen som skulle åka till finland. Grattis!
Håller tummarna för er!

Vilka är det som får åka till Finland, har inte kunnat hitta listan på ridsports hemsida.:(

Liknande trådar

Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Elo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När internationell fälttävlan återvände till Strömsholm och Nationaldagstävlingarna är det svenskt i topp i den tvåstjärniga klassen...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Agnes Wallberg tävlar tillsammans med sin ponny Aramis i ridsportsgrenen fälttävlan. Under helgen var de nere i Skövde och...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama