A
Anna_B
Ska gå där i höst o tänkte höra lite vad ni vet om det? Både bra o dåliga saker osv.. :smirk:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sucka skrev:vad är det för utbildning?
Dolores_88 skrev:Ska du gå där?! Min sköthästs ägare är också antagen! Fy vad skoj, grattis! En av tio i Sverige!
lillmyran skrev:Men, måste man inte vara 20 år antagningsåret..? Såg på din presentation att du var -86a. Det är jag med, och när jag ringde och frågade sa dom att åldersgränsen var 20 år.
sthlm23 skrev:Haha! Klart negativast för din del kommer att bli att ni har ställtjänstt i Agria stallet. Tungt och jobbigt, även om det är ett litet stall med bara 18 hästar..Agria kan man också kalla för Gulag (stallet är gult dessutom), arbetslägret du vet.
Chen skrev:mkt bra svarat! =) jag har själv gått hippologen och det innebar två år med MKT stalltjänst, jobbigt visst, men som sagt nödvändigt om man jobbar med hästar. Alltför många tror att man kan bara göra det "roliga" och slippa gå upp tidigt, mocka, fodra kväll på helgerna, leda hästar till och från hagen i ur och skur... listan kan göras oändlig! Men det underbara är att om man TROTS detta älskar hästar och ser varje ny häst med nyfikna ögon så har man hittar rätt plats i livet! :-) Och då får man även njuta av att rida ut i nysnön, höra hästarna gnägga godmorgon, känna hästen snusa en i nacken när man kratsar hovarna, galoppera över Österängarna, osv osv, även denna lista oändlig! *big smile*
Lycka till och se till att få ut det mesta möjliga av ditt år på Strömsholm!
Gullan86 skrev:alltså det du ska gå anna tar du med dej egen islandshäst lr har dom islandshästar där? lr får du hålla på med halvblod?