Strömsholm 3*

I

Idasagare

Tydligen blir det 3* på Strömsholm iår. Iallafall enligt deras hemsida. Då blir det 2 tillfällen!

Någon som vet att det blir eller det kanske kommit kontrabesked?

Sv: Strömsholm 3*

Hoppas den är lite svårare än en svår * denna gången då :angel:

Den 2* var (egentligen om man bortser från ändringen pga underlaget) helt ok som 2* ifjol. :)
Så då kanske den är som en 2* då :angel:

hmm jag tyckte nog att den var rätt enkel som 2* betraktat (jämfört med de andra 2* banor jag sett)

det var eg bara den stora banken som var lite tuff annars var det ju nästan bara stora rejäla enkelhinder (typ kulvertar)

Ledsen, de hade tänkt ha 3* men det blir bara 2* (öppen för alla iaf) så man kan ju hoppas att den blir som en 2* då...

Ja bättre att ha en klass som är som klassen skall vara än att ha en högre klass som blir för lätt och vv.

Liknande trådar

Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 467
Senast: Brynja
·
Juridik & Ekonomi En anhöring har blivit påkörd av en epa och polisen la ner direkt, tydligen för att det är för svårt att fastställa vem som varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 420
Senast: Bee
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror