Strömsholm 16:e maj???

alice

Trådstartare
Jag undar om det är någon som vet något om treårstestet den 16:e maj??? Kommer det att bli av? Vilka tider gäller? Hittar inget på varken strömsholms hemsida eller på ashv´s hemsida....

//Alice

Jodå, det blir av (jag skall dit med min).
Startlistor och katalog mm finns på MVKs hemsida. Infon ligger i samma katalog som för testerna som gick 23-25e.
www.mvk.u.se

MVH Susanne

Va, anordnar MVK två tester ? Med så långt mellanrum...

Det är ju en rätt stor fördel ju senare de ligger...synd att man inte visste det från början

Bara ett test men fler dagar pga antalet anmälningar som blev större än väntat. Antagligen var den 16:e det enda datumet som passade inom rimlig tid.

....förresten...kostar det något att komma som åskådare??? Hur mycket kan det röra sig om???

//Alice

Nope, det är gratis.
Det blev för många anmälda så de hann inte med på 3 dagar!!!
Den 16e var inte planerad från början.
(Vilken var en väldans tur för "somliga" som verkligen behövde 3 veckor till på sig... Skulle iofs behöva ytterligare 3, men nu får det bli som det blir...)

Ett tips är att skriva ut katalogen för den 16e och ta med sig. Säljs på plats för 20:-
Det är ju roligare att kunna planera vilka hästar man vill se. Speciellt eftersom visning/löshoppning och ridprov går i 2 olika ridhus som man får gå emellan om man vill följa en viss häst.
Och naturligtvis så lyckas alltid de man vill se löshoppa och göra ridprov samtidigt... ;)

//Susanne

:bow: Du har full koll! ;)

Katalogen är redan utskriven! Det var synd att det var då lite hästar till salu denna gång. :( Eftersom jag är ute efter ny häst tänkte jag att det skulle vara ett ypperligt tillfälle att se vad som erbjuds!

Lycka till med din häst! Kommer att titta på henne. :angel:

//Alice

Hon slängde av mig i fredags så nu går jag på kryckor i 1-2 månader framöver.
Och tro mig, just nu är hon BILLIG så det är bara att passa på... Bortskänkes mot avhämtning! ;)
//S

Skulle vara intressant om det fanns statistik över ryttare, som förbereder 3-åringar för 3-årstest, som blivit skadade "in action". Jag vet åtminstone ytterligare ett par som tullat på sjukhusens gips- och bandageförråd. :D

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: Anon89
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 313
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 248
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar