Strömedel

C

Cinnamie

Har precis fått vetat av min veterinär att jag borde byta strö till min häst då hon har börjat få sprickor lättare med åldern. Vilket strö skulle man kunna använda? Har ni några förslag? Har någon varit med om något liknande?

MVH Ullis :bow:

Sv: Strömedel

Det var ett svar från agrias veterinär och dom sa inte vilket strö jag skulle byta till, därför tänkte jag fråga er så slipper jag skicka en till fråga. :bump: :bump:

Sv: Strömedel

Menar du att hon fått hovsprickor? Torv sägs ju vara bra för torra hovar eftersom det är naturligt lite fuktigt.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 020
Senast: Stergo
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka