Stridsgrisen Diesel

W

Wicked

Var ute med nya kameran förra helgen och knäppte lite bilder på min kampgris. Han fyller ett år nästa söndag, jisses vad tiden gå fort!

18160007.jpg

18039143.jpg

18039136.jpg

18039144.jpg

18039137.jpg

18039139.jpg

18039145.jpg

Hoppas ni gillar dom!

Sv: Stridsgrisen Diesel

Fin kille, de går fort ena valpen el. inte valp längre fyller 1 år idag...

Rasen heter Staffordshire Bull Terrier, men brukar kort och gott kallas staff :)

Skitsnygg! :love:
Kanske har frågat förut men jag har så dåligt minne.. Varifrån kommer han? :)

nej just ja! Nu kom jag på det. Carin & Johan var det väl?

Senast ändrad av en moderator:

Skitsnygg! :love:
Kanske har frågat förut men jag har så dåligt minne.. Varifrån kommer han? :)

Diesel pussar och tackar för komlimangerna! :)
Jag lider också av guldfiskminne så jag vet faktiskt inte om du frågat förut ;) Han kommer från våra bästa polares första kull. Kenneln heter British Steel (Diesel heter egentligen British Steel DejaVu).

Haha, jag hann komma på det :D

Oj, ja han ÄR verkligen lik Nalle Puh!

Fast jag skrev dit det samtidigt som du svarade, så det var inte konstigt att du inte hann se :)

Underbar! :love: Han ser både klok och snäll ut i blicken!
"Nalle Puh-bilden" var min favorit! :)

Verkligen jättefin! Skulle jag köpa Staff istället för Amstaff hade jag velat ha en av hans typ :) Precis så som jag vill att en Staff ska se ut!

(Jag har ju en Staff hemma, omplacering på 5 år, men hon är inte alls av samma typ. Är högställd, rätt slank i hela sin kroppsbyggnad, nätt huvud etc. Fast hon är förstås fin hon med :love: )

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 040
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
571
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
642
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka