JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
**BORTTAGEN**
Startdatum
Startdatum
11 Dec 2003
Svar
Svar
9
Visningar
Visningar
1 374
<Strasshalsband sökes
Vet någon om det finns att köpa strasshalsband till en rottis. ca 65cm??
Re: <Strasshalsband sökes
Ja, varenda välsorterad djuraffär har en pärm från varje grossist, oftast med bilder, med massa olika strasshalsband
Bara att be någon expedit om hjälp, och säga vad du vill ha!
Har varit in på djuraffärer, de har ringt runt till en massa återförsäljare men inga säger sig ha strasshalsband större än 53 cm. Det är inte tillräckligt vanligt att man vill ha sådant på en rottis, nitar och spikes är väl vanligast. Har även letat på internet och har inte hittat ett enda ställe som säljer strasshalsband längre än 53 cm..
Vad är det för typ av strasshalsband du vill ha då?
Ofta så ingår nitar etc i strasskategorin, så det är svårt att veta när du bara skriver strass
Kolla in en hundbutik i mitt "gamla" kvarter:
www.hundliv.se (har även postorder). Tror inte de har något strasshalsband som är 65 cm, men de är väldigt hjälpsamma och kan säkert ta in ett som passar.
wow! är du säker att de är till hundar?
Ja, men jag fattar inte när man ska använda dem
Kär
Å så fin vovvan skulle bli !
Ja, glittrigast i skogen
Övr. Hund
Har en bekant som äger en hund.
Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund?
Kan man...
2
3
4
Övr. Hund
Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster.
Det finns dock en sak...
Övr. Hund
Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Övr. Hund
Hej!
Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Kattbilder #10
Övr. Katt Hon är inte klok! Hon stängde till det bästa gömstället och sen kliade hon mig på huvudet i kanske fem sekunder! Jag låg bara still...
Lilla
3 minuter sedan
Svar: 542
Visningar: 28 444
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tack! Men vågar man det. Hon är superdålig och raglar runt. Ätit det i flera år nu.
Men ska ringa veterinären imorgon och antingen kan...
Hippocampus
5 minuter sedan
Svar: 1 130
Visningar: 66 222
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa En av mina klienter kastrerade sin cockertik förra året och hon tog väldigt illa vid sig av operationen. Det tog flera veckor innan hon...
Sel
10 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 223
Hund