Stövlarna som visas högst upp på sidan?

H

Hoppsijen

Stövlarna som visas högst upp i forumet om en webbshop som säljer häst prylar ( stör mig på att man inte får göra "reklam" ) Når man trycker där kommer inte stövlarna upp och det finns heller inte på någon annat blad?

Någon som vet någonting om detta? :D

Sv: Stövlarna som visas högst upp på sidan?

Tänkt det, tänkte först höra här om någon visste något :)

Finns liknande stövlar på City gross annars.

Annars så har dom antagligen gjort fel och gått ut med fel annons ELLER så har dom sålt slut på dom. För jag såg att det fanns nån annan thermostövel på horze sida iaf. Enda sättet att få reda på det är att kontakta dom. Fast har hört att dom inte e så lätta å få svår från.

De har haft en drive på dem väldigt länge och jag tror stövlarna är slutsålda nu.

reklam får man inte göra men att skriva namnet på webshoppar får man..

detta är okej "vet ni om stövlarna finns kvar på horze?"
detta är inte okej "jag jobbar på hästaffär och vi har precis likadana stövlar för 199:- så kom till oss och köp"

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 917
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 970
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 311
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 021
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar