Stövlar till hoppning.

M

MontéBruden

Hejsan Hoppsan.
Har ni några bra tips på tävlingsstövlar till hoppning? :)
Leta gäran på en bild!

Tack :D

Sv: Stövlar till hoppning.

Beror ju på vad de får kosta.

Har själv ett par Petrie och ett par De Niro Boots, sistnämnda på bilden. Kostade ca 4000 kr

17772149.jpg

Dom får kosta vad dom vill :)

Jaa, jag har kollat på ett par liknande dom där. För jag gillar inte snörningen fram på stövlarna. :S

De finns även utan snörning.

Kom på att jag har ett par till Sergio Grasso San Remo.. de är utan snörning. Använder dem så sällan att jag glömt bort dem, kanske dags att börja använda dem?!? Har tyvärr ingen bild på dem.

Parlanti är ju helt klart snyggast:d Hade bliivt ett par sådana om jag skulle tävla mer ön vad jag hinner göra just nu, så det får vänta!

Kostar nog runt 6-8 tusen beroende på modell!

Liknande trådar

Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 622
Senast: BornAgain
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar