stövlar med snörning på tävling

H

Hiwiie

Får man ha stävlar med snörning framtill när man tävlar dressyr? Tycker att det är väldigt snyggt och kikade på sådana stövlar på mässan i gbg och frågade runt lite bland utställarna om man fick ha det men ingen av dem visste :crazy:

Sv: stövlar med snörning på tävling

Jo det får man ha, har själv sådana stövlar och har tävlat med dom upp till nationellt och det är ingen som sagt något. Så det får man lov.:banana:

Wiie! :D Tycker verkligen att de är jättesnygga och vill ha sådana. Tävlar både hoppning och dressyr. En del anser ju att sådana stövlar är "hopputrustning" ..

Ja det får du! :) Vissa tycker ju att dressyrstövlar inte "ska" ha snörning, men när man rider så syns det ju inte så jag tycker inte det spelar någon roll. det är mkt skönare med snörning, jag får lätt ont i mina anklar annars.

de får du jag har snörning på mina stövlar och hade de alltid när jag tävlade

hej
jo det får man jag har själv såna och tävlar med dom, och det e aldrig nån som sagt nåt.. kör på d:banana:

ha det du, jag har det och det är SUPER :d

Får man ha det på alla nivåer?

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 460
Senast: Buongusto
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 751
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka