Storlek på 3-åringar!!

Mitt 3-åriga sto efter Weltman är nog tyvärr 1, 64 i manken och jag vill inte att hon ska bli större...men baken har börjat rasa iväg igen, så...Det är som nån sa; de man inte vill ska växa växer och tvärtom. Jag tycker att 1, 61 hade varit lagom stort för mig, men men...

Mitt sto efter Marwin var 168 nyverkad i Februari..lär vara ngn cm till nu. Just nu är det mest bredden och halsen som ökar på, verkar få riktig "hingstnacke den lilla damen :bow:
Nin

Liknande trådar

Avel Läste M. Rundgrens avhandling om avvänjning av föl. Här har vi en som verkligen studerat fölets utveckling:bow: "Berger (1986) fann att...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 892
Senast: Fenestra
·
Hästhantering Hej alla.. Med risk för att skriva en lång novell nu men, känner att jag behöver bolla lite. Har en kbl-valack sen 19 år som i...
Svar
6
· Visningar
1 532
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Nu efter tredjeskörden kommer vi att få tillbaka en del av den vall vi har utarrenderad. Det blir lite drygt 5 ha som vi nu funderar på...
Svar
0
· Visningar
880
Senast: Nelle
·
Hästhantering Söker råd och erfarenheter från alla er andra här, jag har helt kört fast med mitt problem: min häst fungerar inte bra med andra hästar...
Svar
7
· Visningar
1 474
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka