Storlek 14?

linnvb

Trådstartare
Hej har en fråga.
Jag fick nyss hem min förbygel till min häst och det ska vara full. Men jag vet inte om jag bara får för mig att den är liten (har ej hunnit prova den) eller om den faktiskt är det. Men när jag kollar lappen på förbygeln står det t.ex Po# och storlek 14. Vad står storlek 14 för?
Glad för snabbt svar!

Kan ha fel nu, men också sett "siffermärkningar" på en del hästgrejer. Dock har jag för mig att storlek 12 är full, och 14 stor full/x-full. 16 är x-full, för det har jag sett på flera saker jag köpt till min häst...

Hej har en fråga.
Jag fick nyss hem min förbygel till min häst och det ska vara full. Men jag vet inte om jag bara får för mig att den är liten (har ej hunnit prova den) eller om den faktiskt är det. Men när jag kollar lappen på förbygeln står det t.ex Po# och storlek 14. Vad står storlek 14 för?
Glad för snabbt svar!

Vad är det för märke?

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 441
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar