Stora travare

Sv: Stora travare

Han är ser "normalstor" ut. Har ju inte mätt honom direkt, men om ni litar på mitt ögonmått.
Men var inte Löken sådär enorm? The Onion. Men han var iofs speciell på alla möjliga vis ändå, så han kanske är ett dåligt exempel.

Zenith skrev:
Han är ser "normalstor" ut. Har ju inte mätt honom direkt, men om ni litar på mitt ögonmått.
Men var inte Löken sådär enorm? The Onion. Men han var iofs speciell på alla möjliga vis ändå, så han kanske är ett dåligt exempel.
Satt just o leta efter nån "annons" men hittade ingen...
Men jag såg han Live på solvalla (stallbacken) och då såg han inte särskillt stor ut.. Var en ganska liten, ful och oanselig häst :angel:

Eh? oj´... ja, men , lixom, typ... ehum... *host* :o
Ja, en liten ful häst... :angel: Faktiskt trodde jag inte det var VARENNE tills hela kamera temet och alla kom rusande med kameror osv... Då insåg jag att den där lille, faktiskt var den Store Varenne! :rofl:

Om du pratar om Varenne så stod han i vårt stall på Åby en tid bla och då möter man ju han oftare och närmre än när man bara kollar på han startdagar. Nu var det längesen, men jag tyckte han var himlans normal, snarare liten än stor till storleken. Inte är han tung heller.

Men åter till Löken, någon som kommer ihåg??

Zenith skrev:
Om du pratar om Varenne så stod han i vårt stall på Åby en tid bla och då möter man ju han oftare och närmre än när man bara kollar på han startdagar. Nu var det längesen, men jag tyckte han var himlans normal, snarare liten än stor till storleken. Inte är han tung heller.

Men åter till Löken, någon som kommer ihåg??
Insåg nu att du talat om Löken hela tiden va? :o

Zenith skrev:
Han är ser "normalstor" ut. Har ju inte mätt honom direkt, men om ni litar på mitt ögonmått.Men var inte Löken sådär enorm? The Onion. Men han var iofs speciell på alla möjliga vis ändå, så han kanske är ett dåligt exempel.
Men du, han är fiiin! Visst?
Det röda är Varennesnack :) Mindre förvirrande? :p

Ska du adoptera mig! :rofl: :rofl: :bow:
Joru, dina inlägg kan jag tolka. Men håller tolkningen till mig själv.
Sen vet du fortfarande ingenting om Löken?

Zenith skrev:
Ska du adoptera mig! :rofl: :rofl: :bow:
Joru, dina inlägg kan jag tolka. Men håller tolkningen till mig själv.
Sen vet du fortfarande ingenting om Löken?
Ja? Går inte det?? :mad:
Det är inte så nog, jag har väl inget vettigt att säga ändå egentligen ;)

Löken jo, stor, svart och galen?? :angel:

Klart det gåååår! :) Då får jag ju en mamma! :love:

Men oj, tillbaks till huvudämnet, vi hade två stora (syskon) som inte var särskilt sköra. Den ena av dem var tom riktigt bra, men så kan man ju säga att han var perfekt i övrigt. Underbarare häst att köra finns inte. Inte snällare heller.
Sen hade vi en jättehög högställd sak som jag inte kommer ihåg hur det gick, han gick till en annan tränare. Men jag tror han gick ok, vet dock inte om hur skör han var. Men som pepp: Den bästa jag kört var 176 :) :bow:

Om du inte visste det så kan jag upplysa att VArenne är en italienare..
Italienare har traditioner..
Cementsäckar och liknande... Så du vet...:eek:
Om vi ska prata fula hästar så...viking kronos t.ex... :devil:

AM

*knapplån*

Kolla in Charles du Gaulle idag på V75.
Han lär visst vara drygt 170 cm över manken.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Ridning Hur stor skillnad är det att skritta och trava på asfalt jämfört med grusväg om man bortser från halkrisken? Är asfalt hårdare/sämre...
2
Svar
24
· Visningar
2 211
Senast: Mirtai
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka