Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på hunden. Jag har haft med Ammo av samma anledning utan problem men han blir o andra sidan inte belastad av trängsel, hög ljudvolym och mkt hundar.Kan man åka dit med hund som miljöträning, eller är det alldeles för välbesökt för det?
Nejdå, det är inga problem. Är det någon dag/tid eller plats på området som är lite lugnare?Beror på hunden. Jag har haft med Ammo av samma anledning utan problem men han blir o andra sidan inte belastad av trängsel, hög ljudvolym och mkt hundar.
Har man en hund som tkr sånt är jobbigt ska man nog inte åka dit.
Sent på fredag eller ännu hellre måndag hade jag satsat på för att få det så lugnt som möjligtNejdå, det är inga problem. Är det någon dag/tid eller plats på området som är lite lugnare?
Två av dagarna är det nationell utställning och de andra två internationell. Så man kan ju välja att ställa ut på bägge.Behöver lite hjälp om någon snäll vill förklara. Jag kollar i programmet och ser att t ex australisk terrier ställs ut söndag och måndag men jag fattar inte skillnaden? Delar man upp könen, eller per ålder eller är det ”final” typ mellan några den andra dagen? Det framgår inte av programmet. Det är två dagar på alla raser verkar det som. Fattar inte vilken dag jag ska välja .
Aha! Tack för hjälpen!Två av dagarna är det nationell utställning och de andra två internationell. Så man kan ju välja att ställa ut på bägge.
Gruppindelning Nationell hundutställning:
Fredag: 2, 4, 5, 6, 7, 8
Söndag: 1, 3, 9, 10
Gruppindelning Internationell hundutställning:
Lördag: 2, 4, 5, 6, 7, 8
Måndag: 1, 3, 9, 10
Finns det startlistor någonstans så man kan se vilka som deltar i tex rallylydnad och nose work?
Finns det startlistor någonstans så man kan se vilka som deltar i tex rallylydnad och nose work?
Grattis!!!Två dagar gjorda på MyDog!
Har tävlat Nosework båda dagarna med fantastiska resultat. Diplom och en förstaplats i fredags, och Diplom, uppflytt till Klass två och en tredjeplats i behållarsöket under lördagen (femma totalt av 61 starter).
Så stolt över henne! ❤
Imorgon ska jag dit och hänga, njuta, shoppa, titta på aussies och stå i montern - allt utan hund. Skönt
Fasen vad grymma ni är Grattis till fantastiska prestationerTvå dagar gjorda på MyDog!
Har tävlat Nosework båda dagarna med fantastiska resultat. Diplom och en förstaplats i fredags, och Diplom, uppflytt till Klass två och en tredjeplats i behållarsöket under lördagen (femma totalt av 61 starter).
Så stolt över henne! ❤
Imorgon ska jag dit och hänga, njuta, shoppa, titta på aussies och stå i montern - allt utan hund. Skönt
Fasen vad grymma ni är Grattis till fantastiska prestationer