Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har unnat mig själv ett par vinterridbyxor och försöker hitta lite reflexer till B. Beställde hem en reflexbrösta, benreflexer och ett reflexländtäcke men det var bara bröstan som passade... ländtäcket såg ut som ett ponnytäcke på hennes breda rumpa och benreflexerna var på tok för korta :rofl:
Oj, jag har ju också köpt reflextäcke och benreflexer men har inte prövat dem. Kanske idé att göra det!

Jag har unnat mig själv ett par vinterridbyxor och försöker hitta lite reflexer till B. Beställde hem en reflexbrösta, benreflexer och ett reflexländtäcke men det var bara bröstan som passade... ländtäcket såg ut som ett ponnytäcke på hennes breda rumpa och benreflexerna var på tok för korta :rofl:
Jag beställde också benreflexer, tänkte att storlek full blir bra till min häst men de var alldeles för stora :rofl:

Klickat hem ett helt gäng vinterridbyxor, hoppas att några passar bra och känns varma👌
Jag har flera svarta men vill utöka garderoben med fler färger så man kan matcha roligt även under vintern😁
Några bra tips på några som är extra tjocka? Har ett par från spooks som jag gillar super mycket men inte super varma. Sen har jag från b vertigo och kingsland. Alequi har såld slut vad jag kan se

Några bra tips på några som är extra tjocka? Har ett par från spooks som jag gillar super mycket men inte super varma. Sen har jag från b vertigo och kingsland. Alequi har såld slut vad jag kan se
Har inte fått hem den nya beställningen än, men av de jag redan har hemma så är mina varmaste från Horselife (ridbyxor, inte tights) men mina favoriter är från Fager. De är varma men inte stela👌

(Jag är dock fryslort och har alltid vinterridbyxor + täckkjol på vintern)

Jeg kjøpte et horseware dekken når det var 20% hos Hooks. Og et pannband til meg selv.
Screenshot_20221024_230816_Chrome.webp

Då S är min första häst blir det nu väldigt mycket shopping för att ha allt jag behöver för det vardagliga arbetet 🙈 Har precis lagt beställningar från tre olika affärer för att få hem allt förutom sadel. Sadeln ska jag beställa hem en likadan som han ridits i hos förra ägaren som passar bra, men som är en storlek större i sitsen :) Men det får vänta tills han kommer.

Så ni får vänta på bilder på allt jag shoppat tills det kommer hem :D Det blir i alla fall en tur till granngården nu i veckan för att köpa vattenhink, foderhinkar och annat grundläggande till stallet!

Okej, jag har sett att vi diskuterat skor. Jag klickade hem hööks egna med stålhätta men de var alldeles för stora och nu blev jag fundersam på om jag kanske skulle haft lite smidigare skor istället, som kan användas även vid hundpromenader höst, vår och lite mildare vinter.

Har älskat mina fodrade Equipage Lugano men tycker inte kvaliten motsvarar priset… men jag skulle vilja ha något liknande. Vatten och vädertåligt men behöver inte fixa lera och pölar. Mjuka och promenadvänliga men helst inte kosta mer än 1000kr 🙈

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
394
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 109
Senast: super
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka