Stora shoppingtråden III

QueenLilith

Trådstartare
Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu.
Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom inte över rumpan.
Zaczess kunna jag ha i M fast dom är lite tighta, men det kändes bra att rida i dom :up:

Produktbild_5.jpg

Var på Maya Delorez sample sale idag, köpte ett par kompressionsbyxor och en långärmad topp med mesh för 700, så helt okej priser. Hade velat ha en teddy men de var såklart slut.

Jag har shoppat ridbyxor och ridkavaj som jag inte behöver.
Kavajen kanske dessutom är för stor, storlek 42, när jag normalt har 38, ibland 40.
Men det var enda storleken som var kvar.

Alltså- jag är hopplös...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
889
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 204
Senast: Fibusen
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 029
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 808
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka