Min lilla är 157, har 125-130 i täcken och på honom blir vissa modeller enorma. Ska lägga på ett av de nya på honom så ska ni få se.
Oj så mycket nättare än min han måste vara. Barka är väl runt 155 och drar 145 för att hon är så bred.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min lilla är 157, har 125-130 i täcken och på honom blir vissa modeller enorma. Ska lägga på ett av de nya på honom så ska ni få se.
Min har också 145 i täcken och ca 158 hög. Speciellt grov är hästen inte, utan mer kanske som ett lite grövre halvblodOj så mycket nättare än min han måste vara. Barka är väl runt 155 och drar 145 för att hon är så bred.
Han är väldigt petit. Sist jag var och tränade trodde en att han var en ponny, så han är väldigt nätt.Oj så mycket nättare än min han måste vara. Barka är väl runt 155 och drar 145 för att hon är så bred.
Jag fick kommetarer trevlig ponny på i ett dressyrprotokollHan är väldigt petit. Sist jag var och tränade trodde en att han var en ponny, så han är väldigt nätt.
Tycker det är konstigt att alla här verkar tycka att PS-schabraken är så stora. Jättemånga i mitt stall har sådana (inkl jag själv) och ingen upplever dem som för stora. Ser inte för stora ut på hästarna heller. Bara två av hästarna är väldigt stora, övriga max 1,70 så inga jättehästar.
Visa bifogad fil 127933
Här är ett av mina. Det är mycket schabrak framtill och finns fortfarande schabrak bakåt. Och är rätt djupt också.
Tror mycket beror på hästen och vilken typ av sadel man har hur schabraket upplevs.
Alltså detta är löjligt
Eller i bildtråden funkar också
Det er sånn jeg synes de fleste full sjabrak ser ut på 17 tommer sal... De er massive, PS. Jeg har en annen modell av power femme, i hopp, i cob. Ikke prøvd på enda, men jeg håper den ikke er like stor for størrelsen som full.Med hans sadel, Childeric 18.5 och kåpa 1Visa bifogad fil 127945
Öronen ser ut som donnasVisa bifogad fil 127947
Jag har idag köpt sex torvbalar till DEN HÄR hästen och hans två polare
Fast Donnas är längre!Öronen ser ut som donnas
Det är nog sant svårt att avgöra på bild. Men få hästar som har hennes öron. Jag fattat iaf varför flughuvor alltid så stora öron för det passar henne perfektFast Donnas är längre!
Full@Fiorano är det där i storlek cob eller full?
Ja, det där såg ju onekligen... rätt rejält ut.Alltså detta är löjligt Visa bifogad fil 127944