Stora shoppingtråden II

Idag kom vårt reflexländtäcke. Har letat länge efter ett sånthär. Nät i själva täcket och 165 i storlek. Vi invigde det på en lång tömkörningsrunda längs grusvägarna.

20230907_185458(0) (1).webp

Klickade hem ett elastiskt bälte från PS of Sweden och även en zip funktionstop från PS of Sweden. Var riktigt bra rea! 👏😍

Jag är lite sugen på en väska från PS, men tycker fortfarande att den är lite dyr..
dåligt med bilder på hur den ser ut inuti också.

Kikat länge på Fagers bett, nu hade de halva priset på några modeller så jag råkade klicka hem ett till lillponnyn.

...Och av bara farten blev det ett till storhästen också
:o
Min häst vill bara ha Fager :D (och de ska vara av titan) Tack och lov har jag kunnat köpa flera begagnade.

En del hästar vill ha tunga bett, andra lätta. Min föredrar definitivt lätta, har haft andra hästar som velat ha massiva sprenger
Tack! Kanske det kan vara något för lillponnyn ändå, hon har det lite svårt med bett pga extra tand som gett problem som inte åtgärdats tidigare. Ska ha det i åtanke!

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Rider ni med snokrem?