Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar modellen på det! Vad är det för tillverkare?Idag kom vårt reflexländtäcke. Har letat länge efter ett sånthär. Nät i själva täcket och 165 i storlek. Vi invigde det på en lång tömkörningsrunda längs grusvägarna.
Visa bifogad fil 127528
Busse.Gillar modellen på det! Vad är det för tillverkare?
Är det zaczess olive? Tittade också på dem.
Är det zaczess olive? Tittade också på dem.
SKITSNYGG färg!!!
Min häst vill bara ha Fager (och de ska vara av titan) Tack och lov har jag kunnat köpa flera begagnade.Kikat länge på Fagers bett, nu hade de halva priset på några modeller så jag råkade klicka hem ett till lillponnyn.
...Och av bara farten blev det ett till storhästen också
Fint ska de va!Min häst vill bara ha Fager (och de ska vara av titan) Tack och lov har jag kunnat köpa flera begagnade.
En del hästar vill ha tunga bett, andra lätta. Min föredrar definitivt lätta, har haft andra hästar som velat ha massiva sprengerFint ska de va!
Nej, men, ger titan en annan känsla?
Tack! Kanske det kan vara något för lillponnyn ändå, hon har det lite svårt med bett pga extra tand som gett problem som inte åtgärdats tidigare. Ska ha det i åtanke!En del hästar vill ha tunga bett, andra lätta. Min föredrar definitivt lätta, har haft andra hästar som velat ha massiva sprenger
Åh det var snabb leverans! Tycker aldrig sånt jag beställer kommer snabbt nog.Mina PS schabrak har redan kommit så funderar på att inviga det rosa när jag rider dressyr nästa gång