Stora shoppingtråden II

Har köpt ett begagnat Equipe-träns med tyglar till en bit under halva nypriset inklusive frakt 🌟
Jag föredrar faktiskt att köpa bra begagnade träns, inte bra för att det är ekonomiskt och mer klimatsmart, de är också mjuka och sitter betydligt bättre än när de är nya 😁
Visa bifogad fil 127438
Snyggt!
Jag är på jakt efter ett speciellt träns beg men bara hittat ett än så länge och det var både fel storlek och sålt.
Men jag tycker att jakten på en begagnad vara är lite tjusningen :D

Jeg har "ridd" i dag ( 2 runder i skritt på ridebanen) for å teste mine nye ridetights fra LeMieux. De var så gode, det høye livet holdt seg på plass og rullet ikke ned. Så nå har jeg bestilt 2 mer ridetights. :up:
Nå krysser jeg fingrene for at veterinæren frisk melder ponnitrollet fredag 15. Men jeg er redd hun har sparket i boksdøra eller gravd for mye med frambenet, og at skaden ikke har grodd.:(
344238_DB_01.webp

Beställt en sadel nu. Lite snabbt på lunchrasten (men det är inget impulsköp) och ser i bekräftelsemailet att min gamla adress står. Ångest. Den ska skickas från danmark även om jag beställt den från ett företag i Sverige.

Inget superlyxigt eller speciellt egentligen utan ett svart, rundsytt (spännena i nacken) från Schockemöhle. Det jag tänker på är lite äldre modell, nosgrimman aningens droppformad och inte superbred.
Eller Picasso är det kanske, den ser dock ut att ha haft bredare nosgrimma

Alltså när jag var yngre hade jag ett grönt tävlingsskåp, och så till det en helt FANTASTISK matchande ryktlåda från Eskadron som råkade bli bortrensad från garaget när jag sålde hästarna och skulle plugga. Det var liksom en pall som lock, och så satt handtaget på lådan som var under, och i varje hörn var det perfekta utrymmen för sprayflaskor. En sån ryktlåda hade jag gett dyra pengar för att hitta igen.

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama