Eksemtäcket hade alldeles för liten remsa mellan frambenen så det får åka tillbaka igen.
Kan det här vara något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eksemtäcket hade alldeles för liten remsa mellan frambenen så det får åka tillbaka igen.
OMG aldrig sett! Knasigt fult men ja, jag tror det hade varit nåt flr mitt porslinsdjur
OMG aldrig sett! Knasigt fult men ja, jag tror det hade varit nåt flr mitt porslinsdjur
Tänkte sammaDet ser ut som en hästpyjamas
Knappar snabbt in nämnda sida....Kan hända att jag just beställde tre schabrak och en ziptröja från thehorselet... 199:- för ett schabrak känns helt rimligt liksom.
Tycker att så mycket rea gör det försvarbartKnappar snabbt in nämnda sida....
Kan hända att jag just beställde tre schabrak och en ziptröja från thehorselet... 199:- för ett schabrak känns helt rimligt liksom.
Jaha, hejdå köpstopp Men det känns ju som att man FÖRLORAR pengar på att inte köpa till såhär bra priser..Kan hända att jag just beställde tre schabrak och en ziptröja från thehorselet... 199:- för ett schabrak känns helt rimligt liksom.
Vissa PS är gigantiska i full. Beror lite på modell. Nu köpte jag de med Power Femme-loggan (marin, svart och grön) som jag egentligen tycker är ful. Men ska se hur jag kan fixa bort den.Wow! Vilka köpte du?
Funkar full i PS till islandshäst? Eller blir det mer schabrak än häst? Hästen är 140cm, sadeln 17,5. ES cob är gränsfall för smått nertill kåpan.
Tror det hade passat super bra till elsaSå sugen på detta schabraket i dressyrmodell
Visa bifogad fil 127428
Vissa är jätte stora. Dom som är på rean nu hade cob passat din. Min häst på 160 är för liten för full tycker jag. Ser ut som ett täcke typWow! Vilka köpte du?
Funkar full i PS till islandshäst? Eller blir det mer schabrak än häst? Hästen är 140cm, sadeln 17,5. ES cob är gränsfall för smått nertill kåpan.
Tack! Jag landade ju att svart är ganska snyggt till hennes alla färger tillsammans med hennes ghost-sadel och detta känns lite roligare än bara helt vanligt svart. Är rea på det också...Tror det hade passat super bra till elsa
Ja det är något med blommor och det svarta som jag verkligen tycker passar till hennes färg (sitter jag här som värsta schabrack pushern)Tack! Jag landade ju att svart är ganska snyggt till hennes alla färger tillsammans med hennes ghost-sadel och detta känns lite roligare än bara helt vanligt svart. Är rea på det också...