Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor visserligen i Danmark men jag tror jag har handlat av dom, men kan vara på mässa när jag tänker efter.Någon som handlat från danska AB ridutrustning?
Jag har beställt därifrån utan problem!Någon som handlat från danska AB ridutrustning?
De är alltid supersnabba, men det där låter som någon form av rekordJag beställde probs insektsmedel igår på lunchen hos Mantorps, före 10.00 i dag fick jag sms om att paketet fanns att hämta. Är det ens möjligt med så snabb leverans?
Ja verkligen! Är ju 70 mils transport också, men jag är väldigt nöjd!De är alltid supersnabba, men det där låter som någon form av rekord
Relativt normala skulle jag säga. Stoet som använder det jag har huvudsakligen har 145 i innetäcken och 155 i yttertäcken i övriga amigo/rambo. Hoody är 145.Ni som har Rambo Hoody, hur är de i storleken? På en sida står det att de är stora i storleken. Är de jämförbara med andra rambotäcken?
Min har samma storlek i alla sina rambotäcken men passformen varierar lite.Ni som har Rambo Hoody, hur är de i storleken? På en sida står det att de är stora i storleken. Är de jämförbara med andra rambotäcken?
Beställde just ett, hoppas det passar!Min har samma storlek i alla sina rambotäcken men passformen varierar lite.
Upplever att fronten är något mindre på hoody. Halsen är också smalare, men tror den ska sitta mer slimmat jämfört med andra halstäcken.
Min tvååring är 147cm hög och har 115, men hon har inga andra horsewaretäcken att jämföra med. Men hon lär garanterat ha 125 i ett ”vanligt” märke.Ni som har Rambo Hoody, hur är de i storleken? På en sida står det att de är stora i storleken. Är de jämförbara med andra rambotäcken?
Hoppas!Beställde just ett, hoppas det passar!
Låter bra då min lätt får skavHoppas!
Jag blev ännu mer nöjd igår när jag såg hur det satt efter att ha varit på ett dygn. Såg inte ut att ha rört sig alls och hängde perfekt framtill
Jag har båda, har tänkt växla mellan demLåter bra då min lätt får skav
Valde mellan Protector och hoody, men tänkte att jag provar hoody den här gången så kanske han har manen kvar i höst och jag kan spara in på insektsmedel. Hoppas det håller bara…