Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

är borta några dagar från internet och...
130.000 för en dusch??! :eek:


fick ett sött litet roligt mejl :D
"vad synd att inte din häst som hette... ?
som nu heter pyropyro inte blev ett enhörnings föl!
för det var ju så att jag kollade hennes släkt och då
var alla enhörningar förutom henne. = PINSAMT!!
vad synd sålde du henne för hon inte blev en
enhörning?"
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tja!

Jag har varit en flitig användare av Howrse nu i ca 3 månader, och jag har tyvärr lyckats bli beroende :d Just nu håller jag på med de alltid så "roliga" målen, och jag undrar ifall någon vänlig själ där ute skulle vilja hjälpa mig lite på traven? Jag skulle vilja klara av mål nr 63, dvs sälja en häst för minst 1 pass. Har inte lyckats ännu. Tänkte sälja min Brown Sugar, någon som vill ta över honom? Det är en renrasig mörkbrun Welshponny på ca 10 år. Vill även klara mål nr 62, ta emot en rova från en vän. Hoppas någon vill hjälpa mig, skulle uppskattas något enormt!!
Kram :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ikväll fick jag min första lilla hörning! En painthingst på dryga 354 olekt :D NICE!!!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tja!

Jag har varit en flitig användare av Howrse nu i ca 3 månader, och jag har tyvärr lyckats bli beroende :d Just nu håller jag på med de alltid så "roliga" målen, och jag undrar ifall någon vänlig själ där ute skulle vilja hjälpa mig lite på traven? Jag skulle vilja klara av mål nr 63, dvs sälja en häst för minst 1 pass. Har inte lyckats ännu. Tänkte sälja min Brown Sugar, någon som vill ta över honom? Det är en renrasig mörkbrun Welshponny på ca 10 år. Vill även klara mål nr 62, ta emot en rova från en vän. Hoppas någon vill hjälpa mig, skulle uppskattas något enormt!!
Kram :)

Jag är också på passmålet, vi skulle ju kunna hjälpa varandra klara dem. Jag har ett litet gäng renrasiga connemaror, heter Miranion på Howrse. Hojta till om du är intresserad. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag heter samma som här, fast med liten bokstav i början :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag är också på passmålet, vi skulle ju kunna hjälpa varandra klara dem. Jag har ett litet gäng renrasiga connemaror, heter Miranion på Howrse. Hojta till om du är intresserad. :)

Ja absolut! :) Kan man reservera försäljningen till en specifik spelare eller åker man dit på det? För annars kan jag ju reservera honom åt dig :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Alltså har vi kommit fram till hur bra falabellorna egentligen är? Jag har en och ibland står det på någon häst "en falabella har gett ___ en bonus i flera dagar", någon som har koll på vad detta innebär?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, den hästen som får bonusen får extra färdigheter i några dagar. Typ som när man hittar en burk fett :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Gissa vilket klantarsle som köpte fel häst nyss :rofl: Skulle köpa en hyfsad hannoveranare för 5 pass och råkade istället köpa en lusitano för samma pris. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack så hemskt mycket, och detsamma till dig! :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Lite då :D

Lusitanon var dessutom inte "bra nog" egentligen. Har inte bestämt än om jag ska sälja vidare eller satsa på den.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

hur har ni kontakt med varann på spelet?
det e ju grymt ensamt atyt bara rykta o mata,ensam..
har ännu inte fått klämm om nåt:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har ingen kontakt med nån på buke direkt förutom i den här tråden. Däremot så mejlar jag en del med några andra i spelet som jag delvis samarbetar med och köper hästar av :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp