Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det står såhär:

You can now adopt Five of them in the store and more will be coming later …
- The Rabbit
- The Monkey
- The Goat
- The Swallow
- The Cat

What's new with your horse's companion?
They allow you to play with your horses for the rest of their lives!
They give unique advantages during games: money or skills!
Gives a dressage bonus when he's awakened
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

skulle tro det. De enklaste, geten, apan och kaninen, var inte alls dyra, några hundra equus/styck.

Sedan fanns det två gudomliga sällskapsdjur också, de kostade 1-2 pass/styck.

Fördelen är alltså att man kan leka med hästarna tills de är 25 plus att man får ytterligare gp-höjningar när man leker med dem som föl.

Geten, apan och kaninen ger bara bonusar i form av pengar fattade jag det som. Övriga ger även gp-höjningar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nej, som jag fattade det kan man leka som vanligt med fölen men djuren ger lite extra bonus :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

men suck - med andra ord: de som redan har bra med pass-inkomst, får bättre chans i GP-tävlingar, medans vi andra som inte har samma fördelar, krymper längre bakåt bland tävlingarna :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

men suck - med andra ord: de som redan har bra med pass-inkomst, får bättre chans i GP-tävlingar, medans vi andra som inte har samma fördelar, krymper längre bakåt bland tävlingarna :crazy:

Precis... Låter ju kul :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Fick ett erbjudande om ett enhörningssto jag har till salu:

"Hästen är så gammal att jag erbjuder bara 4000 equus utan pass"

:rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nej går inte att leka utan djur med fölen.. så man måste köpa djur... :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Bleh, inget enhörningsföl på det här försöket... Surt! Fick däremot ett Nyx-paket i ett ymnighetshorn, det var lite trevligt!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är sant att man måste ha ett husdjur ifall man vill leka, men samtidigt som detta infördes sänktes priset för fölningen till 200e, vilket betyder att ifall man köper det billigaste husdjuret (geten) för 300e så kostar det samma sak som förut att föla, Dvs 500e. Och den fungerar precis som vanligt att leka med samma GP höjning som förut =) Så inga nya föllekar behövs
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men ska man hänga med i Grand Prix så antar jag att man måste köpa ett husdjur för pass som ger en högre GP-ökning.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

låter väldigt troligt ja. Dock har jag inte riktigt använt mig av husdjuren mer än vid föllekar nu. Fått en katt för jag vann en frågesport men inte använt den ännu... Krånglade till spelet rejält det här med husdjuren =S
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Ingen enhörning på morgonförsöket heller, och nu avstannar mina försök tills på måndag. Hur går det för er andra?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag lägger nog snart ner Howrsandet. Har funderat på det många ggr, men nu blev det ju så roligt att spela igen eftersom det har gått så bra för mig i Grand Prix. Är dock rätt trött på alla deras sätt att försvåra för spelarna som inte kan/vill lägga ett par tusen i månaden :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Förstår dig. Jag känner likadant. Man är ju fan chanslös om man inte tänker lägga ner hur mycket pengar som helst. Vissa har ju egna hästar att lägga dem pengarna på istället. ;) Synd bara att det är beroendeframkallande.. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp