Nej, det var inte alls vänt mot dig personligen. Det var bara en möjlig och samtidigt enkel förklaring varför det finns människor som inte ser sexigheten i att bo hemma hos mamma vid 30.Ville bara kommentera ditt svar.
För den är otroligt trångsynt och dömande. Ett under att du fått så många likes? Men du delar väl å andra sidan den allmänna uppfattningen.
För mig var omställningen obefintlig. Med den enda skillnaden att jag har en helt annan ordning i min lägenhet än på pojkrummet. Jag shockas varje gång jag kommer hem till föräldrarna att jag har så mkt mer välfyllt kylskåp och det är ingen ordning på middagarna sen jag flyttade hemifrån. Eftersom jag skötte dom för det mesta. Så jag fattar inte varför så många anser att det är svårt att sköta ett eget hem ? Det är liksom inte Rocketscience? Men jag förstår att det kanske tar flera år för vissa bortskämda ungar att fatta hur man gör...
Den här fram till nu outtalade fortsättningen kan däremot anses vara direkt riktat till dig:
Det är kanske inte nödvändigtvis det viktigaste i allas ögon att bo billigt för att samla pengar på hög, bara för att det är så i dina.