Stora dagen avklarad..

A

Anteya

...nu blir det köp! :D

Tävlade för första gången på anteya idag.. vi har haft lite problem och stannat på träaningar och så.. men idag.. det gick jättebra!! Visserligen bara cm hoppning 60,70 cm men det var första tävlingen och vi är i full gång och rider in henne i hoppning eftersom hon hoppade första gången för ett halvår sen.. Nollade båda klasserna!

Har ingen bild på när vi hoppar, bara film men vet inte hur man lägger upp en sån men ni får se innan vi hoppat i alla fall! :p

Knoppar kvällen innan(det är inte min mage som står ut) :crazy:

x1paBBu00ipsl8VoWCLm47ZdBjoHyxtWvGRfM1VXsGc9SXtuhd9ThPJUoFhMzjqrgXl3O3qKTNii4v75GNww9xIe16C8LIwsw5UQQiTxLZr1Sj9qABrn-vHyNF9b_4rS6rRTQkgVScVhXTqklNFg5-l_Q

Hon är sååå fin (vi längst fram i bild, de andra är Maria och Irish sensation, stallkompisen och bästa vännen :) )
x1paBBu00ipsl8VoWCLm47ZdBjoHyxtWvGRfM1VXsGc9SUFROWUqC9YNBFyUvdwTqntJE07GiVL00IR9GG7chL7SBPmPmFMha2WEDd534GzBsHENFbpXTgw2g-c9dnKn3Wxmg85-mRuFZdxGSHJLR2Eyw

Jag är såå lycklig, i och med att det gick så bra idag så ska vi köpa henne! :D :love:

Sv: Stora dagen avklarad..

Anteya skrev:
...nu blir det köp! :D

Tävlade för första gången på anteya idag.. vi har haft lite problem och stannat på träaningar och så.. men idag.. det gick jättebra!! Visserligen bara cm hoppning 60,70 cm men det var första tävlingen och vi är i full gång och rider in henne i hoppning eftersom hon hoppade första gången för ett halvår sen.. Nollade båda klasserna!

Har ingen bild på när vi hoppar, bara film men vet inte hur man lägger upp en sån men ni får se innan vi hoppat i alla fall! :p

Knoppar kvällen innan(det är inte min mage som står ut) :crazy:

x1paBBu00ipsl8VoWCLm47ZdBjoHyxtWvGRfM1VXsGc9SXtuhd9ThPJUoFhMzjqrgXl3O3qKTNii4v75GNww9xIe16C8LIwsw5UQQiTxLZr1Sj9qABrn-vHyNF9b_4rS6rRTQkgVScVhXTqklNFg5-l_Q

Hon är sååå fin (vi längst fram i bild, de andra är Maria och Irish sensation, stallkompisen och bästa vännen :) )
x1paBBu00ipsl8VoWCLm47ZdBjoHyxtWvGRfM1VXsGc9SUFROWUqC9YNBFyUvdwTqntJE07GiVL00IR9GG7chL7SBPmPmFMha2WEDd534GzBsHENFbpXTgw2g-c9dnKn3Wxmg85-mRuFZdxGSHJLR2Eyw

Jag är såå lycklig, i och med att det gick så bra idag så ska vi köpa henne! :D :love:

va kul grattis
:banana: :bump:

Jättefin pålle! :bump:
Grattis till både köp och tävling!

Shit vilka fina knoppar du får till med den där långa mannen ! :)

Fin häst! Tror jag känner igen den heter ägaren möjligtvis berit eller nåt sånt? Har ståt i hallsberg förut iaf va?

Grattis :D Hoppas att det fortsätter att gå lika bra :) Jättefin häst förresten :love:

Vad roligt grattis lycka till i fortsättningen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 957
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur