Stora bogblad

sweet_knorven

Trådstartare
Jag vet inte om tråden är felplacerad eller inte men om detnu är så, så ber jag moderator att flytta den till rätt forum! :)

Min häst har väldigt stora bogblad. Därför vill jag veta om det är bra eller dåligt för ridningen eller om det öht har någon betydelse?

:bow: Tackar för (eventuella) svar!

Sv: Stora bogblad

Puttar upp, det vore intressant och spännande att veta...

Har mycket svårt att se på vad sätt det skulle kunna påverka att en häst har "stora axlar". Se bara till att du har en sadel som verkligen ligger bakom och inte på bogbladet.

jag tror inte att det skulle ha någon särskilt stor betydelse. Nackdelen är ju att det kan vara svårt att hitta en sadel som passar och inte ligger på bogbladen som då hindrar rörelserna.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 708
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 574
Senast: Sezziyanen
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 545
Senast: Badger
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 731
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar