Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. For mig ar bara tanken att det ar 'storande' och maste regleras nar folk duschar och gar pa toaletten absurd. Om jag behover ga pa toa klockan 3 pa morgonen, eller om jag kommer hem fran en resa/jobb och behover duscha sa maste jag i rimlighetens namn fa gora det.
För det första tycker jag inte en fest i månaden är speciellt farligt och varför inte prata med henne?! Säg att du vore glad att få en förvarning när det är fest.
KL
Blir helt mörkrädd när jag ser vissas svar här!
Självklart ska man inte ha fest 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, men bor man i lägenhet kan man inte störas av dusch, toalettbesök och barn/djur.
Gör man det får man antingen flytta till villa eller fundera på om man kan hitta någonting att glädjas åt i livet så man slipper störa sig på allt och alla. Måste vara otroligt jobbigt.
Enstaka fester är några gånger om året. Det är inte kul med någon som har högljudda fester varje löningshelg.
I min trappuppgång har vi just nu en arbetslös ungdom som gärna har fester för sina kompisar vardag som helg. Jag bor flera våningar under och hör inte ljuden från lägenheten men springet i trappen. De är som en lämmeljord som klampar i trappen och skriker åt varandra oavsett vilken tid på dygnet det är. Och de gillar av någon anledning att springa upp och ner i trapphuset, och det är extra roligt att ringa på folks dörrar mitt i natten. De har också spytt från balkongen ner på andras balkonger.
För några veckor sen fick vi som bor i uppgången brev från förvaltaren där vi uppmanades att anteckna störandet.
KL
Många i tråden skriver att enstaka fester är okej, hur ofta är enstaka fester tycker ni?
. För jag antar att det är lite orealistiskt att bli arg på en fest i månaden?
KL
Blir helt mörkrädd när jag ser vissas svar här!
Självklart ska man inte ha fest 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, men bor man i lägenhet kan man inte störas av dusch, toalettbesök och barn/djur.
Gör man det får man antingen flytta till villa eller fundera på om man kan hitta någonting att glädjas åt i livet så man slipper störa sig på allt och alla. Måste vara otroligt jobbigt.