Stor rosett till paket/present

BernT

Trådstartare
Har köpt en sån här gåbil till bebis 1årsdag
porsche-911-sparkbil-rod.jpg

Fast den jag köpte är vit om någon är intresserad

Slå in den känns bökigt så tänkte sätta en stor rosett på, typ såhär
images

Fast betydligt mindre då eftersom bilen är till ett barn dvs som en sån Bobbycar i storlek. Men var hittar jag en sån rosett? Göra själv pallar jag inte, har redan massa att fixa inför kalaset så dör typ om jag ska göra en sak till :angel:

Kan du inte stoppa den i ett påslakan så blir den lite mer hemlig och ha vanligt paketsnöre till, för enkelhetens skull?

Otack är världens lön. Suttit och letat alternativ för att hjälpa till. Inte ens ett gilla. Sista gången jag gogglar åt nån som inte ids göra det själv.
:mad:

Är du allvarlig?
Japp. Även om man kanske tycker nån annans idé är bättre, kan man ändå visa lite hyfs för den som ansträngt sig för att hjälpa till. Ett "gilla" för nån som lagt ner tid på att försöka hitta bra alternativ är väl inte så svårt att bjuda på. Eller hur?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 353
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 351
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 159
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama