Stofamilj 36

Sv: Stofamilj 36

Kan någon berätta något om min hästs mödrar ur stofamilj 36?

Siluette, Majvitt, Violett och Inca? Har de lämnat några hingstar eller fina ston, ridhästar? :)

Wilma ska ju snart lämna en godkänd hingst så.. :angel: :rofl:

Jag har väl berättat förut att Violett ihop med Nurmi lämnat Numir, exporterad till USA där han gått svår dressyr?

Senast ändrad:

Jaja. okej! ;) Dåligt minne. Hade inte Violett lämnat en godkänd hingst också?

Nej, Violett har inte lämnat någon godkänd hingst.

Hennes mormorsmormors helsyster lämnade hingsten Raff 452 e Rosseau 407.

*kl*
Florina är ju e. Maraton eller? Jag hittar inte henne på ASVH, eller hennes dotter e. Robin Z , Mazetti Vici . Är de inte reggade? Någon som har koll??

*KL*
Har också ett sto ur stofamilj 36.
Nekita-Damita-Carola II-Carola-Carmen-Jeanette-Ramona-Amuratha

Här är en (36)a av yngre modell, Fiona -07 e Lucky Point HE u Magic Mist (36):

maj2008181.jpg

Och här är en (36)a av äldre modell:

Carzenite född 1991
21328126.jpg

Carlonite-Carlona-Carri-Carolite-Carmencita-Carmen-Jeanette-Ramona-Amuratha

Har också flickor från stofamilj 36

Har 5: e generationen här hemme nu, det är dock en hingst så han för ju inte det vidare..
Men vi håller på F linjen, Börjar på yngsta, Fionello C f-07, Mamma Filippa C f-97 tävlad 120 hopp hinnan fölning ska igång igen, Mormor Felicita f-86 tävlat 160 hopp, dog dog -99 i rid/trafik olycka med mig, mormors mor, Fiorella, mormors mormor Chimbra började det hela med :idea:

Bartok 775 kom/kommer ur stofamilj 36. U Afrodite -Henerre - Banette osv.

:oÄh! Hum! Missade två sidor av tråden och såg just att han redan blivit omnämnd:angel:

:idea:För övrigt hette stona jag nämnde ovan Henette och Banette och inget annat.

Liknande trådar

Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 497
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Piaff
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
Svar
17
· Visningar
1 024
Senast: Freazer
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 441
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka