Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Värme och sommar. Är så jävla less. Bor så det blir väldigt varmt inne. Fönstren måste vara öppna fullt så det blir tvärdrag. Idag ramlade en krukväxt ner i sängen på grund av vinden. Och hela jävla veckan ska bli varm.
Ge mig höst!!
 
Stör mig på min sprutfobi som återkommer då och då. Ikväll när jag skulle ta min medicin så kom den med full kraft. Det var bara att ge upp.
Så nu ligger jag i sängen och både mår illa av reaktionen och har ångest över att missa medicin. :turd:
 
Stör mig på att försäkringsbolaget jobbar så sakta. Tog sex veckor att få ett svar, skickade in kompletteringar förra veckan och de har inte ens registrerats i ärendet än.. Vad är poängen med en sjukförsäkring om det tar flera månader att få pengarna.. Det är ju bra att få dem till slut förstås, men det hade varit bra om de kom när det verkligen behövdes (dvs under sjukskrivningen..).
 
Värme och sommar. Är så jävla less. Bor så det blir väldigt varmt inne. Fönstren måste vara öppna fullt så det blir tvärdrag. Idag ramlade en krukväxt ner i sängen på grund av vinden. Och hela jävla veckan ska bli varm.
Ge mig höst!!

Jag är tvärtom, stänger alla fönster på dagen och ner med rullgardinerna. På kvällen när det blivit svalare ute än inne så öppnar jag och så får det vara öppet hela natten. Så stänger jag igen på morgonen innan det blir för varmt. Jag hade haft bastu hemma om jag haft fönsterna öppna på dagen!
 
Jag är tvärtom, stänger alla fönster på dagen och ner med rullgardinerna. På kvällen när det blivit svalare ute än inne så öppnar jag och så får det vara öppet hela natten. Så stänger jag igen på morgonen innan det blir för varmt. Jag hade haft bastu hemma om jag haft fönsterna öppna på dagen!
Ja lyser solen på fönstret är det stängt och fördraget.
 
Jag är tvärtom, stänger alla fönster på dagen och ner med rullgardinerna. På kvällen när det blivit svalare ute än inne så öppnar jag och så får det vara öppet hela natten. Så stänger jag igen på morgonen innan det blir för varmt. Jag hade haft bastu hemma om jag haft fönsterna öppna på dagen!

Ja lyser solen på fönstret är det stängt och fördraget.
Så gör jag också, täcker fönster där solen lyser in. Men på kvällen måste vi köra tvärdrag. Bor högst upp i ett trähus som verkligen drar åt sig värmen.. med mycket asfalt runt om.
Stenhus står på önskelistan när vi köper hus. Gärna i skuggan 😉
 
Så gör jag också, täcker fönster där solen lyser in. Men på kvällen måste vi köra tvärdrag. Bor högst upp i ett trähus som verkligen drar åt sig värmen.. med mycket asfalt runt om.
Stenhus står på önskelistan när vi köper hus. Gärna i skuggan 😉

Ah, då förstår jag. Huset vi bor i är ett tegelhus från 70-talet. Det isolerar rätt bra.
 
När early bird ska leverera paket och man får ett meddelande att lådan inte är namnad så det går till ombud. Saken är att de inte ens försökt, då lådan är väldigt tydligt namnad med namn och nummer mm.
Blir extra irriterad när de lägger skulden på mottagaren istället för att göra sitt jobb.
 
När early bird ska leverera paket och man får ett meddelande att lådan inte är namnad så det går till ombud. Saken är att de inte ens försökt, då lådan är väldigt tydligt namnad med namn och nummer mm.
Blir extra irriterad när de lägger skulden på mottagaren istället för att göra sitt jobb.
Min är inte namnad och har aldrig haft problem!
 
När early bird ska leverera paket och man får ett meddelande att lådan inte är namnad så det går till ombud. Saken är att de inte ens försökt, då lådan är väldigt tydligt namnad med namn och nummer mm.
Blir extra irriterad när de lägger skulden på mottagaren istället för att göra sitt jobb.
Jag fick ett meddelande om att dom inte hade min adress. Vilket är mycket märkligt eftersom man ändå skriver adressen när man skickar efter. Till och med Postmord lyckas hitta till min brevholk.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 828
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 551
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 417
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 743
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp