Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Världens bästa butik/salong ska sluta sälja kläder :cry: Buhu! Jag köper majoriteten av mina kläder där. Både för kläderna (som passar mig så mycket bättre än de större kedjorna i närheten. Både material, storlek och passform.) och för att deras personal är helt underbar. Deppig nu.
 
Nej, det här är inte klimataktivister. Det är antingen anti-gruvaktivister eller främmande makt (i det här fallet mest troligtvis det förstnämnda).

Det är ok att vara emot gruvdrift. Men vi har alla rätt att komma hem välbehållna från jobbet (ja, jag har också blivit utsatt för sabotage som kunde ha dödat mig).
Kan bara hålla med, alla har rätt att utrycka sin åsikt. Men en får inte utsätta andra individer för fara!
 
Men skjut mig och kalla mig Sven! 😫😫
Sträcksett en serie på sistone och har nu två avsnitt kvar - och då har de TAGIT BORT DEN! Tittade igår, stod ingenting om att den skulle försvinna. Men nu FINNS den inte!

Googlat runt och den finns ingen annanstans heller, inte som går att se från Sverige. Glööööööööö! 😫😫😫😫
 
Men skjut mig och kalla mig Sven! 😫😫
Sträcksett en serie på sistone och har nu två avsnitt kvar - och då har de TAGIT BORT DEN! Tittade igår, stod ingenting om att den skulle försvinna. Men nu FINNS den inte!

Googlat runt och den finns ingen annanstans heller, inte som går att se från Sverige. Glööööööööö! 😫😫😫😫
Vilken?
 
Dendär reklamen för nån tand kräm eller vad det är. Det är en gubbe som är i tand läkar stolen och har munnen helt upp spänd så säger tand läkaren ungefär "Det landar på 18 tusen bla bla bla" och gubben blir chockad så säger tand läkaren att hon bara skojade.
1. Vad är det roliga med det?
2. Ifall dom är klara varför har han munnen helt upp spänd?
3. Ifall dom inte är klara varför säger hon att det kostar bla bla bla?
4. Varför är det en reklam för tand kräm?
5. Skit många är ju rädda för att gå till tand läkaren och skit många har inte råd med såna dyra saker. Varför skulle en tand läkare skoja om det?
Såååå störig reklam!!
 
Körde tv4 bara ett avsnitt av For those about to die, för att man ska kolla på play sen eller vad? Då stör jag mej orimligt mycket på det. Även om jag inte blev speciellt impad av första avsnittet så tänkte jag att den kunde gå som helgunderhållning. Men ska det vara på det viset så kan dom köra upp den någonstans. Jag tänker inte kolla på play.
 
Körde tv4 bara ett avsnitt av For those about to die, för att man ska kolla på play sen eller vad? Då stör jag mej orimligt mycket på det. Även om jag inte blev speciellt impad av första avsnittet så tänkte jag att den kunde gå som helgunderhållning. Men ska det vara på det viset så kan dom köra upp den någonstans. Jag tänker inte kolla på play.

Ingen aning. På TV4 Play (gratisversionen) släpps ett avsnitt i veckan. Är det inte samma på TV??
 
Körde tv4 bara ett avsnitt av For those about to die, för att man ska kolla på play sen eller vad? Då stör jag mej orimligt mycket på det. Även om jag inte blev speciellt impad av första avsnittet så tänkte jag att den kunde gå som helgunderhållning. Men ska det vara på det viset så kan dom köra upp den någonstans. Jag tänker inte kolla på play.

Jag kollade i tv-tablån. De visar avsnitt 3 ikväll kl. 22.15 på TV4.
 
Körde tv4 bara ett avsnitt av For those about to die, för att man ska kolla på play sen eller vad? Då stör jag mej orimligt mycket på det. Även om jag inte blev speciellt impad av första avsnittet så tänkte jag att den kunde gå som helgunderhållning. Men ska det vara på det viset så kan dom köra upp den någonstans. Jag tänker inte kolla på play.
Jag måste bara få undra, vad är det för fel på TV4 Play :confused: ?
 
Folk som tror att dom vet iprincip allt om en för att dom kanske vet nån liten sak bara! Och folk som verkar vilja göra så att andra får ångest osv med flit bara för att dom tycker att det är kul eller nånting?
Och SPECIELLT när dom två sakerna är i samma person 👎 Alltså att den vet kanske nån sak om en och då tror den att den vet massa annat också pågrund av dens för domar eller whatever. Så andvänder den det mot en för att man ska få ångest och må dåligt.
Såna personer borde kanske lära sig att domsjälva inte kommer må bättre av att trycka ner andra 🙃
Och ja jag borde lära mig att skita i den eller i såna personer efter som att det inte precis är några som jag bryr mig egentligen vad dom tänker.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 832
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 552
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 419
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 747
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp