Stockholmsmästerskapen

Linisen

Trådstartare
vilka ska dit? Klass? Häst?

Jag ska dit med Vattar från Helsingen e Hrinmir från ödmården och tävla F2, T2 och FS1

/Lina

Sv: Stockholmsmästerskapen

Jag ska dit :)
Häst: Kufl frá Fremri-Víðivöllum.
Grenar: F1 (c), T2 (a) och P1 (har iaf försökt byta till det, vill INTE rida stilpassen!)

För han är sån, det är ju banne mig Peter Mesch. En go gubbe :)
Jag provred ju en häst hos honom (som nu min kompis har, som också ska vara grindvakt) och sen dess har det väl alltid varit som det är..
Finns ingen riktig anledning, han bara kommer det. :rofl:

Linisen84 - Mig och min kompis med. På samma sätt som Peter Haking håller på :rofl: :rofl: De är goa gubbar allihopa.. Hälsa på mig vettja! Jag är tjejen med blont hår och piercing :P

För han är sån, det är ju banne mig Peter Mesch. En go gubbe :)
Jag provred ju en häst hos honom (som nu min kompis har, som också ska vara grindvakt) och sen dess har det väl alltid varit som det är..
Finns ingen riktig anledning, han bara kommer det. :rofl:

Linisen84 - Mig och min kompis med. På samma sätt som Peter Haking håller på :rofl: :rofl: De är goa gubbar allihopa.. Hälsa på mig vettja! Jag är tjejen med blont hår och piercing :P

Ja det finns många goa gubbar... å de e väl tur det... Ja jag ska hälsa på dig om jag kommer ihåg... :angel: annars får du hälsa på mig... Man kan vara lite nervös när man ska in på banan.... tror att jag ska rida själv på femgången eftersom det är tre ekipage på banan samtidigt och jag startar som nr 7 och nr 8 e i andra varvet... usch... men men... Jag har rött hår och röd häst... Det står Lina Ljungdahl på schabraket.... /Lina

Lycka till på tävlingen och hoppas att Kurtan sköter sig!:);)

:bow: Det hoppas jag med! Vi har inte tränat eller så, han har mest vilat o så har jag tömkört lite (eftersom han fått behandling av massören) och så, så vi får se hur det går. Red idag och han kändes helt okej.
Ska hursomhelst bli roligt att rida passlöp igen! :D

Hade tänkt att vara med men hann tyvärr inte anmäla mig i tid! :(
Känns lite trist eftersom man går upp i vuxenklass nästa år. Menmen...

Blev dock bestämt att jag ska rida kurs på lördag istället så jag har något att se fram emot i helgen!

vilka ska dit? Klass? Häst?

Jag ska dit med Vattar från Helsingen e Hrinmir från ödmården och tävla F2, T2 och FS1

/Lina

Ska åtminstone vara med i Stilpassen.

Får se hur det blir med passlöpet (250 m), vill helst bara rida de löpen som går på söndagen och stryka mig från de 2 som går på lördagen, men vet inte om det är tillåtet. Tyvärr vet inte tävlingsledningen heller så jag får väl jaga rätt på någon domare att fråga antar jag...:angel: Det råkar inte finnas någon domare som vet detta här?

Såvitt jag känner till måste man rida det första loppet, eftersom det är placerande. Heatindelningen sker sen efter tid, startar man inte första dagen anses man som struken/avvikit.
Det är vad jag får fram av mina äldre anteckningar, om jag inte misstolkat dem.:crazy:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur