Stochampionatet i helgen!

D

Dizan

Tja alla bukeisar!
Några som ska ner t skara & checka lite trav & parta lite i helgen?

Är ju årets bästa!!!

Kram på er!

Sv: Stochampionatet i helgen!

Jag ska självklart dit bor 20 min därifrån!!! :banana:

Jag får inte följa med, enligt gubben är det "grabbhelg" som gäller..... ni som ska dit, ha det så roligt! :banana:

Jag hade tänkt åka (tar bara 20 min typ för mig oxå) men vi ska åka bort tidigt på måndag och har rätt mycket att fixa med, plus att det finns risk för skitväder efter vad jag hört. Åska o regn. vi har haft det väldigt ostadigt här i flera dagar.

Dizan skrev:
Tja alla bukeisar!
Några som ska ner t skara & checka lite trav & parta lite i helgen?

Är ju årets bästa!!!

Kram på er!

Näe :( Men en av mina rid-hästar startar(lopp8), o jag håller alla tummar som man kan!!! :banana:

Jag ska dit! Det är ju årets roligaste helg :bump: !

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 625
Senast: Araminta
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: shebeen
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka