Stinkbomb!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Ferrero
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 043
F

Ferrero

Våran valp fiser så man svimmar! Han har gjort det ända sedan "valp-ben"
Och vi använde upp fodret uppfödarna hade haft, och gick gradvis över till nytt foder, men luktar lik för bannat lika illa, och alla reagerar lika dant, och det är förståerligt, det luktar verkligen pyton! Typisk valpgrej, eller kan det vara för att han tuggar maten dåligt eller så? För hans avföring är prima.
Någon som har samma problem?

Sv: Stinkbomb!

Vad är det för ras och vilket temperament har hunden?
Jag har en vorsteh som får blommorna att börja sloka i fönstren.

Sv: Stinkbomb!

Min ena valp (5 månaders Hoffe) släppte väder så man trodde att hon varit på surströmmingsskiva dagen innan men sedan ett par veckor har det lugnat ner sig. Det är väldigt sällan som det stinker nu. Schäfervappen som är 3 veckor yngre har inte alls varit lika mycket stinkbomb. Dom har ätit Royal Canin hela tiden och så ett och annat grisöra samt några märgben också.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 846
Senast: fixi
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Fetaost
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 710
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 075
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka