Ankan

Trådstartare
Hur stimulerar ni era katter?

Jag har en katt som behöver en del stimulans för att inte riva lägenheten :p Så jag önskar mig lite idéer så jag kan variera vad jag gör med henne så hon inte hinner blir uttråkad av det vi gör
 
Sv: Stimulans

Min katt är galen i en sån där leksak med snöre som man kan hålla i och han kan jaga och fånga. Det bästa han vet. Han har också en råtta med kattmynta i som han kan leka lääääänge med åt gången.
 
Sv: Stimulans

Min(a) är inte så intresserad av leksaker mer än en liten stund, å då ska det vara sånt som jag leker med henne med. Men det räcker inte alls för att hålla henne nöjd.

Har testat lite klicker med henne och det älskar hon med jag är helt klart för dålig på det jag för att lyckas hitta på nya saker å få det fungera så hon förstår vad jag är ute efter
 

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
21
· Visningar
775
Senast: Emmi
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Min nuvarande kattfröken börjar bli till åren och jag börjar överväga att flytta från landet och bli stadsbo, så jag börjar så smått...
2
Svar
33
· Visningar
1 805
Senast: Zoya
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 869
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp