Stilstudie bullmastiffvalp *bilder

TwiggyM

Trådstartare
Under semestern blev det naturligtvis en hel del bilder och ett gäng blev det av världens sötaste bullmastiffvalp. Grabben är ca:11veckor.

17-3.jpg

16-3.jpg

19-2.jpg

15-3.jpg

18-2.jpg

Puss på stora hunden.

13-9.jpg

Bonusbild på fina paret :)

Sv: Stilstudie bullmastiffvalp *bilder

Jösses vilken fining!

Han är ju redan dubbelt så stor som min lilla hund och hon är ändå fullvuxen :D

Så otroligt fin!!! Är det din hund eller är det matte som sitter med den på sista bilden?
Han ser så allvarlig ut! Men av pinnen i munnen att döma förstår jag att det nog är skenet som bedrar!
Han finge gärna somna på min arm... Snarkar han?

Han var helt underbar :love: Det är tyvärr inte min hund, stora svarta kompisen på en bild är dock min. Hundens husse hyr ett hus på min mormors tomt och det är lilla mormor som poserar med på sista bilden.

Åååh, underbar, de är så mysiga, bullmasifferna.

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 581
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 999
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 828
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka