Stiletts nya vovve

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Cheswick
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 3 551
Nej jag vet! Tänk vilken lycka när jag upptänkte att vovven till och med var fjompigare med smut etc. än jag själv :smirk:

Hejsan! Efter Deans ridgeback skulle det vara kul om du tecknade min f.d hund Pepsi om du vill och har tid. :)
Här är en bild ifall att, ögonen blänker lite dock..

[bild]http://album.lunarstorm.se/fullsize/EE9/{EE9140EC-9D4C-4268-AEF0-457343439BFA}.jpg[/bild]

:cry: :cry: det funkar inte :cry:

Hej du!!
Gud så bra du är på att rita! Grand Danion (kommer inte ihåg hur man stavar) var urläcker!
Om du hinner någon gång i tiden så får du så gärna så rita av min vovve!! :smirk:.

Diva

Förstår om du har mycket att göra, orkar du inte så strunta i det! :banana:

Hur går det för dig? Har du börjat med bilden på Nixon?

Jag är sååååå nyfiken :D :bump:

har precis köpt en bok som heter teckan djur..minns inte vem som skrivit den..
men den verkar bra..men ibland fuskar man ju lite..orkar inte göra alla övningar :o kanske måste börja göra det ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
711
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Otherside
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 304
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka