Loretta713
Trådstartare
Hej, hur långa är ni och hur långa stigläder har ni? Ska köpa ett par men har ingen aning hur långa jag ska köpa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppläder eller dressyrläder? Jag har nog 145 på dressyrläder men då är dom i längsta laget. 125cm har jag på hoppläder.Hej, hur långa är ni och hur långa stigläder har ni? Ska köpa ett par men har ingen aning hur långa jag ska köpa
Stigläder säljs ju visst i olika längd? Aldrig varit med om att man inte kan välja längd i cm, både för vanliga och enkla läder.Halvt off topic, men jag har alltid varit förundrad över att stigläder i många fall säljs i storlek junior, dam eller herr. Varför inte i olika längder och bredder, liksom?
Jag tror det har förändrats de senaste åren, men när jag var aktiv som hoppryttare var det helt hopplöst att hitta stigläder som jag inte var tvungen att klippa av och göra nya hål i för att ha dem tillräckligt korta utan att ha en lång ände slående mot häststackarn....
Förr såldes lädren som det, men det är ju ett tag sedan. Har vagt minne att jag sett läder i dom storlekarna. Inget jag sett idag.Stigläder säljs ju visst i olika längd? Aldrig varit med om att man inte kan välja längd i cm, både för vanliga och enkla läder.
Vart hittar du läder som har storlek junior, dam eller herr? Aldrig sett.
Måste vara väldigt länge sen..Förr såldes lädren som det, men det är ju ett tag sedan. Har vagt minne att jag sett läder i dom storlekarna. Inget jag sett idag.
Nja jag har också minne av det och är inte särskilt gammal. Junior -125, dam 145 och herr 155.Måste vara väldigt länge sen..
Det mitt vaga minne kommer ihåg var Hööks, men som sagt det var några år sedan exakt hur många kan jag inte säga för det vet jag inte. Googlade och hittade att Börjes fortfarande kör med det tydligen.Måste vara väldigt länge sen..
Jag skrev också att "jag tror det förändrats de senaste åren".Stigläder säljs ju visst i olika längd? Aldrig varit med om att man inte kan välja längd i cm, både för vanliga och enkla läder.
Vet att det fanns för 10-12år sedan i alla fall.Måste vara väldigt länge sen..
Det finns lite här o där. Kollade läder för någon månad sen och vet att jag såg i storlek dam. Tror de kan varit på granngårdenStigläder säljs ju visst i olika längd? Aldrig varit med om att man inte kan välja längd i cm, både för vanliga och enkla läder.