S
Sievertsson
Jag har en häst som verkligen är livrädd för allt vad sprutor heter.. Har testat det mesta. Någon som har några bra förslag på vad jag kan göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är fånigt att skriva så där!! Alla sätt är bra utom dom dåliga, och om något är riktigt dåligt vet man ju inte förrän efteråt.....tyvärr.Tvångshålla 500 kilo rädda muskler,, låter som en jätte bra ide!!
Nej, jag sitter INNE, eftersom det regnar ute!!Du är faktiskt ute och "CYKLAR"!!!!!!
Ja du.......du har säkert varit med vid ett flertal gånger då vetrinärer sprutar spruträdda hästar...eller???Tvångshålla 500kg muskler och dessutom slå på halsen där nålen ska stickas in , halsmuskeln spänner sig ju då, vilket gör ATT det gör ONT med sticket!!!!
Du är ju en kul tjej !Nej, jag sitter INNE, eftersom det regnar ute!!
Tyvärr har jag inte räknat dom, men gissningsvis 25-35 (?) under min veterinärutbildning (hoppade av efter 3,5 år av familjeskäl) inklusive inackorderade hästar på vår egen gård.Seså... få höra nu, hur många spruträdda hästar har du sprutat?
Påpekat att någon har fel .....förlåt isf :smirk:Ett gott råd......Ta inte i så du spricker nästa gång du påpeka att någon har fel
Nå...men hur gjorde NI på din vetrinärutbildning då??När det kom nålrädda hästar. Tog ut hästviskare, eller gav NI lugnande spruta först .då kan man absolut inte "slå till" innan sticket
Nå...men hur gjorde NI på din vetrinärutbildning då??När det kom nålrädda hästar. Tog ut hästviskare, eller gav NI lugnande spruta först .